Registratieplicht horeca

Registratieplicht horeca

    AANWEZIGHEIDSFORMULIER COVID-19 - GASTEN HORECA

    Waarom vragen we dit?
    De Nationale Veiligheidsraad heeft op 23 juli 2020 beslist dat horecazaken de aanwezigheid van
    hun gasten moeten noteren. Dit komt er niet zomaar: de COVID-19 pandemie woedt opnieuw in
    volle hevigheid, en dit is slechts één van de maatregelen genomen om jou, je familie, vrienden en
    de andere klanten beter te kunnen beschermen. Jouw en hun gezondheid staat op nummer één!
    Top

    Belangrijk nieuws

    Gesloten komend weekend

    Even pauzeren! Komend weekend zetten we onze glazen aan de kant en sluiten we de deuren voor de eerste communie van onze oudste zoon. Vanaf volgende week staan we vol enthousiasme terug klaar om jullie te bedienen met onze beste dranken.

    PS: bestellingen mogen telefonisch, per mail of via de webshop doorgegeven worden.

    Tot dan!! 👊😎👊 Lien & Sam